Stoli in servis

Spoznajte prednosti naše lastne servisne službe

Lastna servisna služba za masažne stole prinaša številne prednosti, ki so pomembne za končne uporabnike. Prepričajte se sami in nas preizkusite!

1. Hitrejša odzivnost in krajši časi popravila
Ker je servisna služba del našegapodjetja, lahko hitro reagira na zahteve strank, kar pomeni krajše čakalne dobe za diagnostiko in popravila.

2. Specializirano znanje in usposobljenost
Lastni serviserji so posebej usposobljeni za modele, ki jih prodajamo v podjetju Arcus. Poznajo specifične tehnične značilnosti, kar omogoča natančnejše in učinkovitejše popravilo.

3. Visoka kakovost storitev
Ker vodstvo našega podjetja neposredno nadzoruje servisno službo, lahko zagotovi standardizirano kakovost storitev, kar pripomore k večjemu zadovoljstvu strank.

4. Uporaba originalnih nadomestnih delov
Naša servisna služba uporablja originalne nadomestne dele, kar podaljša življenjsko dobo masažnega stola in zagotavlja, da deluje, kot je bilo zasnovano.

5. Nižji stroški za stranke
Odprava posrednikov in hitrejše rešitve težav običajno znižajo stroške servisiranja za vas kot končne uporabnike oziroma kupce. Lastna servisna služba omogoča popoln nadzor nad celotnim procesom.

6. Neposreden stik s strankami
Lastna servisna služba omogoča boljši vpogled v potrebe in težave strank, kar lahko vodi k izboljšanju izdelkov in storitev, predvsem pa k boljšim medsebojnim odnosom in zaupanju.

7. Dolgotrajna podpora
Naše podjetje preko servisne službe ponuja podporo tudi po izteku garancije, kar strankam daje občutek zanesljivosti in varnosti.

8. Izboljšana povratna informacija
Neposreden stik s strankami omogoča hitrejše zaznavanje pogostih težav, kar vodi k izboljšavam prihodnjih modelov in tudi same storitve.
Z vzpostavitvijo in vzdrževanjem lastne servisne službe vam zagotavljamo visoko raven zadovoljstva in se zavedamo, da je to ključno za dolgoročni uspeh.

Hvala, ker nam zaupate!